Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  • Over het algemeen worden de albums binnen vijf werkdagen via thuisbezorging geleverd. Het kan natuurlijk weleens voorkomen dat dit iets uitloopt, neem dan gerust contact met ons op.

 

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

  • De verzendkosten zijn afhankelijk van het formaat boek dat je bestelt. Voor kleinere albums (S/M) betaal je Euro 2,95. Voor boeken die groter zijn dan dat, betaal je 4,95. Bij ieder fotoalbum kun je terugvinden hoeveel verzendkosten worden gehanteerd.

 

Hoe volg ik de status/voortgang van mijn bestelling

  • Zodra je inlogt in het afgesloten gedeelte van Happy Album kun je onder “Mijn Bestellingen” de huidige status terugvinden van je bestelling.

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

  • De productie van jouw fotoalbum zal worden gestart zodra de betaling is ontvangen. Of je je bestelling nog kunt annuleren hangt af van de status in het proces. Wij adviseren je om direct contact met ons op te nemen.

 

Ik heb een klacht; wat kan ik nu het beste doen?

  • Wij doen altijd ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan natuurlijk weleens voorkomen dat je het niet helemaal eens bent met ons. Neem dan gerust contact met ons op via het daarvoor bestemde online klachtenformulier. We zullen dan zeker binnen 24 uur contact met je opnemen voor een oplossing.

 

Hoe kan ik mijn fotoboek afmaken of bestellen vanaf een andere computer?

  • Alle projecten kunnen via elke gewenste computer, op elk gewenst tijdstip afgerond en besteld worden. Mocht je onverhoopt gestoord worden tijdens het maken van je foto album, ga dan gerust op een later moment via een andere computer door. Let op, onze software werkt niet ideaal via een tablet of telefoon. Gebruik dus altjd een computer.

 

Moet ik thuis zijn als mijn fotoalbum wordt afgeleverd?

  • Dit is niet noodzakelijk. Foto albums van een kleiner formaat passen gewoon door de brievenbus. Grotere producten worden met pakketpost verzonden. Het zou kunnen zijn dat het pakket bij de buren wordt afgegeven. Je ontvangt in ieder geval van de bezorger een berichtje in je brievenbus als je bestelling bij de buren is afgeleverd of wanneer je je bestelling een dag later mag verwachten.

 

Op welke manieren kan ik betalen?

  • Betalen van de producten kan via de meest gangbare betaalmanieren. Denk hierbij aan bank overschrijving, iDeal, creditcard (Visa en Mastercard). Alle prijzen zijn inclusief BTW, en exclusief verzendkosten.

 

Hoeveel pagina’s kan ik maximaal in mijn fotoalbum gebruiken?

  • Het aantal pagina’s hangt af van welk foto album je bestelt. De gegevens hierover vind je terug in de specificaties van het foto album op onze website.